علی مظاهری کاپیتان تیم ملی بوکس کشورمان در سومین روز از تورنمنت بین‌المللی ازبکستان امروز با شکست نم
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
دو خبر از مسابقات بین‌المللی بوکس ازبکستان و روسیه
مدال برنز مظاهری قطعی شد/ حذف 4 بوکسور از گردونه رقابت‌ها

علی مظاهری کاپیتان تیم ملی بوکس کشورمان در سومین روز از تورنمنت بین‌المللی ازبکستان امروز با شکست نماینده قرقیزستان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها راه یافت.

خبرگزاری فارس: مدال برنز مظاهری قطعی شد/ حذف 4 بوکسور از گردونه رقابت‌ها
  •  
  •  
  •  

  تورنمنت بین‌المللی ازبکستان در حالی به میزبانی تاشکند از روز (سه‌شنبه) آغاز شده که در وزن 91 کیلوگرم، علی مظاهری کاپیتان تیم ملی ایران امروز جمعه در نخستین دیدار نماینده تیم ملی قرقیزستان را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. مظاهری فردا (شنبه) به مصاف نماینده ازبکستان می‌رود.

کاپیتان تیم ملی در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده بود. مظاهری فردا در صورت شکست نماینده ازبکستان به فینال مسابقات راه خواهد یافت.

محمد ستارپور نماینده وزن 80کیلوگرم روز سه‌شنبه در نخستین دیدار خود نماینده تیم ملی روسیه را شکست داد و امروز (جمعه) با شکست مقابل نماینده تیم ملی ازبکستان از دور مسابقات حذف شد.  

دومین روز از این رقابت‌ها در حالی روز گذشته (پنج شنبه) پیگیری شد که آرمین امجیدیان نماینده وزن 60 کیلوگرم تیم ملی مقابل نماینده قرقیزستان شکست و از دور مسابقات کنار رفت. امجدیان نخستین نماینده تیم ملی کشورمان در وزن 60 کیلوگرم در اولین دیدار خود به مصاف بوکسور تیم ترکمنستان رفت و با شکست حریف خود به دور بعدی مسابقات راه یافت

در وزن 75 کیلوگرم نیز سیاوش امیدی با شکست مقابل نماینده ازبکستان از دور مسابقات حذف شد.

در وزن 91+ کیلوگرم نیز وحید ابراهیمی نماینده تیم ملی کشورمان در نخستین دیدار خود با شکست مقابل نماینده روسیه از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

  نخستین روز از رقابت‌های بین‌المللی بوکس روسیه در حالی از روز(چهارشنبه) به میزبانی شهر مسکو آغاز شده است که روز گذشته در دومین روز از این مسابقات فروتن گل آرا نماینده وزن 60 کیلوگرم تیم ملی نماینده آذربایجان را شکست داد و فردا(شنبه) باید به مصاف نماینده مولداوی برود. جاسم دلاوری نماینده وزن 91+ کیلوگرم نیز با شکست نماینده روسیه فردا باید به مصاف نماینده قزاقستان برود، اما در وزن 75 کیلوگرم جهانگیر عراقی نیز با شکست نماینده روسیه فردا باید با نماینده مولداوی مبارزه کند.

در این رقابت‌ها 71 بوکسور شرکت کرده‌اند.

این رقابت‌ها در حالی پیگیری می‌شود که روز چهارشنبه امین قاسمی‌‌پور نماینده وزن 69 کیلوگرم در نخستین دیدار خود به مصاف نماینده قزاقستان رفت و با شکست مقابل حریف خود از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

اما در ادامه این مسابقات مجید حاجی عباسی دومین نماینده کشورمان در وزن 81 کیلوگرم بود که او نیز مقابل نماینده تیم ملی آذربایجان وارد رینگ شد و با شکست مقابل حریف خود از دور رقابت‌ها حذف شد.

- f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 254
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 254
بازدید ماه : 360
بازدید کل : 13140703
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7